جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۲۵
کد خبر: ۸۹۷۰۰
|
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱

ارائه خدمات مشاوره در کتابخانه گلبرگ

واحد مشاوره کتابخانه گلبرگ با در اختیار داشتن کارشناسان مجرب در حوزه‌های مختلف، خدمات مشاوره‌ای خود را به شهروندان محله دردشت نارمک ارائه می‌دهد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، کتابخانه گلبرگ با استفاده از کارشناسان مجرب به شهروندان محله دردشت نارمک خدمات مشاوره‌ای می‌دهد. این مرکز با هدف کمک به مراجعان در فراگیری مهارت‌های لازم برای برقراری روابط سالم با افراد دیگر در محیط‌های مختلف اجتماعی، آماده ارائه مشاوره به شهروندان در حوزه‌های مختلف از جمله خانواده، ازدواج، تحصیلی، رفتاری و... است.

واحد مشاوره کتابخانه گلبرگ در موضوعات گوناگونی مانند شناخت بهتر خود، کسب مهارت‌های زندگی، درمان نارسایی‌ها و اختلالات شناختی و عاطفی، بهبود سازگاری خانوادگی، همسرگزینی، روابط زناشویی، شیوه‌های درست مطالعه، موفقیت در تحصیل، تمرکز حواس، برنامه‌ریزی تحصیلی، کودکان و پرخاشگری، خیالبافی کودکان، استرس در کودکان، احساسات کودکان، خلاقیت در کودکان، انواع بازی برای کودکان و... مشاوره ارائه می‌دهد.

علاقه‌مندان برای دریافت خدمات مشاوره‌ای می‌توانند روز دوشنبه ۱۰ آبان از ساعت ۹ تا ۱۳ به نشانی نارمک، خیابان دردشت شمالی، خیابان ۷۲ شرقی، کتابخانه گلبرگ مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۷۷۱۸۳۹۹۷ تماس بگیرند.  

نظر شما